Politicalite UK | News For The People By The People

Latest

STAR FROM THE TRUTH: Mirror Rags ‘MADE UP’ Robisnon ‘OAP Shower Story’

THE SUNDAY Mirror and its sister paper Daily Star Sunday ‘MADE UP’ a story that claimed Tommy Robinson was attacked by an OAP in Belmarsh Prison, it is claimed. 

The two tabloids attempted a ‘character assassination’ with the story that claimed an “altercation” occurred in the showers inside Belmarsh nick ‘hours’ after the right-wing activist was jailed for reporting on the case of a Muslim Grooming Gang.

 

Belmarsh Prison said they had ‘no-record’ of the incident.

‘Fake Sources’ allegedly told the Star Sunday and Sunday Mirror – owned by the same company ‘Reach Plc’ that our Tommy ‘strutted into prison acting like a celebrity but was soon being abused by black, white and Asian inmates.’ – DESPITE Robinson, 36 being kept in solitary for his own protection.

FAKE NEWS: Star Claims Tommy ‘Decked’ By OAP

Tommy said he ‘would be killed in jail and called on President Trump to ­offer him asylum.’ to no avail.

Mr Robinson’s official spokesman whilst he’s locked up is Avi Yemini who said: “The mainstream media, including, The Daily Star and The Mirror are reporting that Tommy Robinson has been punched to the ground by another inmate in the showers.”

“For his own protection, Tommy Robinson has been in complete isolation since arriving at Belmarsh prison. Robinson has not seen another prisoner, let alone been showering with other inmates.”

“This story is completely fake news.” added Avi.

The outlets have also been informed that “there is no truth to the story, but refuse to take it offline.”

The Daily Star, once a working-class paper – until it was bought by Reach last year, is now pushing a leftist narrative on working-class hero Tommy.

The next day, the paper had a front-page claiming a SEAGULL snathed a dog – showing the level of intelligence the paper has.

The Daily Star is one of Britain’s LEAST READ papers and is no stranger to FAKE front pages.

Last year, Hollywood A-lister, Dwayne ‘The Rock’ Johnson distanced himself from the red-top once owned by Richard Desmond after it claimed he spoke to the paper.

The actor said the ‘scoop’ published by the Star was ‘fabricated.’

The Rock said: ‘The interview never took place, never happened, never said any of those words.’

The front-page story quoted the actor as saying that ‘generation snowflake or, whatever you want to call them, are actually putting us backwards’ but it turned out to be total lies!

 

Leave your vote

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comment Below.   CAN YOU HELP US REPORT MORE UNREPORTED NEWS?
SHARE!
0
1 Comment

MOST READ

To Top

Hey there!

Forgot password?

Forgot your password?

Enter your account data and we will send you a link to reset your password.

Your password reset link appears to be invalid or expired.

Close
of

Processing files…